Hangbruggen - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu Hangbruggen - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu

Hangbruggen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 Februari 2009 | Costa Rica, Monteverde

Hola todos!!

Gisteren zijn we 's middags in Monteverde aangekomen. Hier zitten we in huisjes waar meerdere kamers in zitten en die staan in een heel mooi park. Vanochtend zijn we om 7 uur met de bus richting het dorp vertrokken om daar eerst te gaan ontbijten en daarna door gereden naar het park hier om daar een 2 uur durende wandeltocht over hangbruggen te gaan maken. De hangbruggen hingen hoog en laag door het nevelwoud heen. Dit was echt super! Qua beesten niet veel gezien, maar om zo door het nevelwoud te gaan lopen was heel gaaf! Na deze wandeling gingen een aantal Tarzan en Jane spelen door met verschillende kabelbanen door het woud te gaan glijden. Dit heb ik even geskipt ;-). Ik ben met anderen van de groep naar de vlindertuin en insectentuin gegaan.

Nu zijn we onderweg terug naar het hotel maar hebben even tussenstop in het dorp gemaakt.

Vanavond gaan we een avondwandeling maken, en ben erg benieuwd wat we dan gaan zien!!

PS1 foto's uploaden gaat hier helaas nog niet lukken...

Ps2 @ Martine, nee helaas geen look-a-likes van Kelly of Dinand ;-).
:SMS update:: 26 februari 2009 :
Nog even spannende update: vanavond tijdens night walk o.a. tarantula gezien :-D

  • 25 Februari 2009 - 19:40

    Martine:

    Hola Marieke :) oh dat is al snel je volgende bericht ;-) maar je schrijft het dus echt per dag, dat is wel handig en overzichtelijk ook :) Klinkt spannend van die hangbruggen zeker in een nevelwoud .. heeft iets mystieks denk ik ?
    Veel plezier vanavond bij de avondwandeling :)

  • 25 Februari 2009 - 19:57

    Mier:

    Die hangbruggen ken ik!! Brrr... heb er aardig wat keren k.t gezegd, ben blij dat jij meer genoten hebt! ;-) Maar park is inderdaad geweldig! Laat ik nou (heel toevallig) ook die kabelbanen geskipt hebben... hihi
    Genietse!!!!!!!!!!!!

  • 26 Februari 2009 - 04:39

    Mier:

    Nav je sms update:
    haha, vreselijk he?! Loop je gelijk overal te schijnen of er niet meer zijn. Weet dat mijn grootste angst was dat mijn lantaarn het zou begeven! Gelukkig zat ie buiten en niet binnen... ;-)

  • 26 Februari 2009 - 07:05

    Marieke:

    Die hangbruggen zou ik ook wel willen doen, maar de tarantula skip ik liever hoor! En ik zou ook Tarzan en jane aan anderen over gelaten hebben denk ik, hahaha.

  • 26 Februari 2009 - 13:24

    San:

    ik hou het niet meer bij al die berichten ineens haha die hangbruggen klinken echt geweldig door dat bos heen. Ik ben een beetje jaloers hihi geniet ervan!!!

  • 26 Februari 2009 - 15:44

    Arno:

    Ik heb je gemaild!

    Heb je ook foto van de Tarantula?

    Morgen ben ik lekker vrij en ga ik naar amsterdam!

    X arno

  • 27 Februari 2009 - 11:58

    Karla Van Waasbergen:

    Hallo Marieke,
    Je spannende reisbelevenissen gelezen. Leuk om op zo'n manier bij te blijven met je trip. Die Tarantula lijkt mij erg spannend maar ook doodeng. De reis lijkt me een ontzettende belevenis. Geniet er maar volop van!
    Ik mag morgen met je ouders meerijden richting Nunspeet(daar wonen m'n neef en nicht). Heel fijn, dan hoef ik zo'n eerste keer niet alleen te rijden.
    Nog veel plezier tijdens je vakantie en ik zie met spanning uit naar je verdere reisverhalen.
    Groetjes, tante Karla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

21 februari Vertrek Amsterdam / aankomst San José Amsterdam - Madrid IB3215 08:15 - 10:30 Madrid - San José IB6313 12:05 - 16:15 22 februari San José - Monteverde 23 februari Monteverde 24 februari Monteverde - Rincón de la Vieja 25 februari Rincón de la Vieja 26 februari Rincón de la Vieja - La Fortuna de San Carlos 27 februari La Fortuna de San Carlos 28 februari La Fortuna de San Carlos - Sarapiqui 1 maart Sarapiqui 2 maart Sarapiqui - Tortuguero 3 maart Tortuguero Nationaal Park 4 maart Tortuguero Nationaal Park - Savegre Lodge 5 maart Savegre Lodge 6 maart Savegre Lodge - Puerto Jimenez 7 maart Puerto Jimenez - Corcovado Nationaal Park 8 maart Corcovado Nationaal Park 9 maart Corcovado Nationaal Park - Drake Bay 10 maart Drake Bay 11 maart Drake Bay - Manuel Antonio 12 maart Manuel Antonio 13 maart Manuel Antonio - San José 14 maart Vertrek San José San José - Madrid IB6314 17:55 - 11:10 15 maart Aankomst Amsterdam Madrid - Amsterdam IB3246 12:25 - 14:55

Actief sinds 10 Dec. 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 13605

Voorgaande reizen:

21 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: