Costa Rica, alla voy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu Costa Rica, alla voy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu

Costa Rica, alla voy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Februari 2009 | Nederland, Rotterdam

*** for English please scroll down***

Hoi allemaal,

Na nog flink wat stress met mijn gecrashte laptop en een keelontsteking vorige week, is het nu eindelijk zover... Mijn tas is gepakt, de camera is er klaar voor, nog paar uurtjes slapen straks, en dan gaat het avontuur weer beginnen!

Vannacht zal om half 4 de wekker gaan.... moet er nog even niet aan denken! (kijk wel al uit naar mijn ontbijt bij Starbucks!!) En dan morgen via Madrid naar San Jose.

Ik kijk al heel erg uit naar de zon en de warmte en alle beesten die ik hopelijk weer ga zien.

Leuk dat jullie allemaal meereizen!

Tot het volgende bericht!

-----------------------------------
Hi all,

After a lot of stress with my crashed laptop and a throat infection last week, it is finally time to relax! My bag is packed, camera is ready, just a few more hours of sleep, and then the adventure will start again!

I do not want to think about my alarm clock which will go off at 3.30 am..... But then tomorrow via Madrid (thanks Inigo for the tips of the airport!) on my way to San Jose!

I am very much looking forward to the sun, the warmth and seeing, hopefully, a lot of animals.

Until the next message!
:SMS update:: 22 februari 2009 :
Hola! Veilig aangekomen in zon overgoten San Jos (26 graden). Gaan zo nog eten met groep dus wordt lange dag en morgen vertrekken we al weer om 8u. En dat noemen ze dan vakantie haha ;-). Hoop dat ik later in wk meer te vertellen heb en ik jullie met echt bericht kan updaten. Adios!

:SMS update:: 25 februari 2009 :
Hola! Hier nog even update via sms nu ik weer 1 streepje bereik heb... Alles nog steeds ok, groep ok, reisbegeleider ok. Vanochtend 2,5u gewandeld, geklommen en geklauterd en veel gezien! Misschien heb ik wo dagmiddag tijd om internet caf in te gaan en dan meer details :-). Hasta pronto!

• 20 Februari 2009 - 15:59

Mier:

Beesten... vooral beestjes! hihi Doe ze de groeten, hoop dat ze jou niet zo bang maken als dat ze mij gemaakt hebben! Geniet van CR!!!!
    Goede reis... ;-)
    Mier

• 20 Februari 2009 - 17:33

Mam:

lieverd, een goede reis en veel plezier.Geniet!!!

• 20 Februari 2009 - 19:32

Oma Smedinga:

Op de valreep wil ik je een hele fijne vacantie toewensen . We reizen hier met je mee . Hoop maar dat ik weer mooie foto,s te zien krijg .
    Meid geniet ervan en tot gauw doei!!!!!!oma

• 21 Februari 2009 - 04:35

Martine:

Blij dat je laptop weer ok is en dat we daarmee hebben kunnen helpen ;-) Heel veel plezier en we kijken al uit naar de verhalen en de foto's :)Geniet van de warmte, de beestjes, de mensen kortom.. alles ;-) Groetjes ook van Rob natuurlijk ;-)

• 21 Februari 2009 - 14:52

Chantal:

Hoi! Hoop dat je reis goed is gegaan en dat je een beetje hebt kunnen relaxen! Hoe is je keelpijn, is dat nu allemaal over?

Veel plezier in CR en met de beestjes! Hoop dat je veel zal gaan zien, maar dat zal wel! Ik kijk al uit naar je verhalen en foto's! :D Geniet ervan!

• 22 Februari 2009 - 12:01

Chantal:

Handig die telefoon en dat sms-en! ;-) Goed dat je goed aangekomen bent! Nou ik vind 26 graden en eten, heel erg als vakantie klinken! :D Genieten dus!

• 22 Februari 2009 - 12:37

Bernd:

Heel veel plezier Marieke, en ja we zullen je avonturen zeker volgen! Geniet.

• 22 Februari 2009 - 12:38

Carolina:

Hola Mareike!!!!

I wish a great trip... it will be such an adventure!!!

some friends were there last year and they loved it so much!! lots of activities to
    do.. adventura, jungle and great beaches... ohhhh I wish I will be with you :)

Enjoy it, take care and lots of pictures!!!

besos

Caro

• 23 Februari 2009 - 09:06

Marieke:

Ook wij reizen weer mee (kom je nog eens ergens, hahaha)
    Dikke kus!

• 24 Februari 2009 - 12:05

Bernd:

Dame,

Heel veel plezier en genoegen en ik hoop dat je weer lekker opgeladen en in een goede energie naar ons terugkomt!

Geniet.

• 25 Februari 2009 - 06:13

Martine:

Klinkt weer heerlijk allemaal en 2,5 uur wandelen en klauteren.. wow ! Echt handig zeg die SMS updates ;-)

Marieke

21 februari Vertrek Amsterdam / aankomst San José Amsterdam - Madrid IB3215 08:15 - 10:30 Madrid - San José IB6313 12:05 - 16:15 22 februari San José - Monteverde 23 februari Monteverde 24 februari Monteverde - Rincón de la Vieja 25 februari Rincón de la Vieja 26 februari Rincón de la Vieja - La Fortuna de San Carlos 27 februari La Fortuna de San Carlos 28 februari La Fortuna de San Carlos - Sarapiqui 1 maart Sarapiqui 2 maart Sarapiqui - Tortuguero 3 maart Tortuguero Nationaal Park 4 maart Tortuguero Nationaal Park - Savegre Lodge 5 maart Savegre Lodge 6 maart Savegre Lodge - Puerto Jimenez 7 maart Puerto Jimenez - Corcovado Nationaal Park 8 maart Corcovado Nationaal Park 9 maart Corcovado Nationaal Park - Drake Bay 10 maart Drake Bay 11 maart Drake Bay - Manuel Antonio 12 maart Manuel Antonio 13 maart Manuel Antonio - San José 14 maart Vertrek San José San José - Madrid IB6314 17:55 - 11:10 15 maart Aankomst Amsterdam Madrid - Amsterdam IB3246 12:25 - 14:55

Actief sinds 10 Dec. 2008