Nieuwe vakantie geboekt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu Nieuwe vakantie geboekt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu

Nieuwe vakantie geboekt!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 December 2008 | Nederland, Rotterdam

** for English text please scroll down **

Hoi allemaal,

Jaja, het is een feit, er is reeds een nieuwe vakantie geboekt! Na alle koude continenten die ik bezocht heb in de afgelopen 2 jaar, wordt het nu weer een warme bestemming!

De reis is nog niet gegarandeerd, maar er is nog slechts 1 extra vakantieganger nodig, dus ik denk dat dat wel goed komt!

De route van de reis kun je bij "profiel" vinden.

Groeten,

-------------------------------------

Hi all,

Yes it is a fact, a new holiday has been booked already! After having gone to the coldest continents on earth, I decided that this time it should be warm place to go to!

You can find the route of my trip at "profiel".

Cheers,

• 31 December 2008 - 04:20

Martine:

Weer een vakantie om in te lijsten ;-) Programma ziet er echt mooi uit :) Veel plezier met de voorpret en ik ga je natuurlijk weer volgen :) Groetjes, Martine

• 12 Januari 2009 - 15:12

Mier:

Geweldig!!
    Grappig, want net in Antarctica herkende jij jouw reis in de mijne en nu gaat het vast andersom worden, want ik ken nu al bijna alles op jouw route! (met foto's herken ik vast meer). Super dat je naar Corcovado gaat, zit niet in veel reizen, maar is zekers de moeite waard! Is die laatste boeker al binnen?! Hoop het voor je!
    Aftellen!!!!
    Mier

• 02 Februari 2009 - 20:51

Jacqueline:

Hey wijffie,

Hebbie al kriebels, this nog maar effe. Echt Gaaf. Ben ook zeer benieuwd naar je reisverslagjes.

Groetjes

Jacqueline

• 17 Februari 2009 - 15:29

San:

Eindelijk kan ik weer eens genieten van een warm verslag :-) Heel veel plezier en ik volg je weer via je weblog!

Marieke

21 februari Vertrek Amsterdam / aankomst San José Amsterdam - Madrid IB3215 08:15 - 10:30 Madrid - San José IB6313 12:05 - 16:15 22 februari San José - Monteverde 23 februari Monteverde 24 februari Monteverde - Rincón de la Vieja 25 februari Rincón de la Vieja 26 februari Rincón de la Vieja - La Fortuna de San Carlos 27 februari La Fortuna de San Carlos 28 februari La Fortuna de San Carlos - Sarapiqui 1 maart Sarapiqui 2 maart Sarapiqui - Tortuguero 3 maart Tortuguero Nationaal Park 4 maart Tortuguero Nationaal Park - Savegre Lodge 5 maart Savegre Lodge 6 maart Savegre Lodge - Puerto Jimenez 7 maart Puerto Jimenez - Corcovado Nationaal Park 8 maart Corcovado Nationaal Park 9 maart Corcovado Nationaal Park - Drake Bay 10 maart Drake Bay 11 maart Drake Bay - Manuel Antonio 12 maart Manuel Antonio 13 maart Manuel Antonio - San José 14 maart Vertrek San José San José - Madrid IB6314 17:55 - 11:10 15 maart Aankomst Amsterdam Madrid - Amsterdam IB3246 12:25 - 14:55