Van raften tot Costa Ricaanse karaoke :) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu Van raften tot Costa Ricaanse karaoke :) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marieke Smedinga - WaarBenJij.nu

Van raften tot Costa Ricaanse karaoke :)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 Maart 2009 | Costa Rica, San José

Hola vanuit regenachtig Sarapiqui.

Gisterochtend zijn we in La Fortuna nog naar het NP Arenal geweest, met de hoop dat de wolken zouden verdwijnen.... helaas, alleen de ARenal in de wolken gezien :(. Na de wandeling over de lavastroom van 1992 gingen we weer terug naar het hotel, hebben de tassen op de bus geladen en zijn verder gegaan. Eerst hebben we nog geluncht in La Fortuna, daarna reden we door naar Sarapiqui. Hier zitten we echt in super accomodatie! In de middle of nowhere, maar echt midden in natuur, en hele mooie huisjes!

En wat ik gister smste dat vandaag spannend zou worden: ik heb vandaag geraft!!! JOEHOE!!! DAt was echt super. Jammer genoeg staat de pc hier achter een raam (behalve toetsenbord en muis) en kan ik dus geen foto's uploaden, maar ik heb het bewijs :). De 1e rapid was best eng, maar daarna werd het alleen maar leuker en aan het einde zelfs een beetje saai ;).

Na het raten in het hotel geluncht, en toen gaan wandelen op zoek naar de kikkers. Maar bij onze zoektocht (waarbij we dus geen kikker gezien hebben, zelfs niet na een paar biertjes), zijn we in de plaatselijke dorpskroeg beland, waar ze met karaoke bezig waren. Heel grappig ;).

Nu weer terug in het hotel waar we zo weer gaan eten. Morgenochtend vertrekken we om half 7 richting Tortuguero dus ik denk dat ik wel een aantal dagen echt helemaal offline zal zijn!

Maar jullie zijn nu weer helemaal op de hoogte!

Un beso y hasta luego!
:SMS update:: 3 maart 2009 :
Intussen in Tortuguero aangekomen maar zitten al sinds vanochtend in stromende regen :-(. Hopelijk is t morgen beter want dan staan r 2 boottochten op t programma... Heel hard duimen dus!

• 02 Maart 2009 - 04:21

Mier:

Balen van de Arenal, maar super van het raften! Jammer dat je geen gifkikkertjes gezien hebt, maar krijg je daar nog een kans voor? Enne... heel veel plezier in Tortuguero, is het schildpaddentijd?
    Genietse!!!

• 02 Maart 2009 - 05:45

Martine:

dat raften klinkt GAAF! hopelijk de volgende keer de foto's :)
    ennuh.. wat was jouw karaoke liedje ? :)

• 02 Maart 2009 - 08:15

Marieke:

Heb jij ook nog gezongen? En zo ja: wat?

• 02 Maart 2009 - 13:34

Carla:

Zo te horen heb je weer een SUPERVAKANTIE! Wat leuk allemaal. Geniet er maar flink van, het is voorbij voordat je het weet! Ik volg je verhalen en geniet een beetje mee...

• 02 Maart 2009 - 13:36

Carla:

Geen gifkikkertjes gezien? Kom een keertje naar Blijdorp, die hebben gele, blauwe, rode.......

• 03 Maart 2009 - 04:31

Mier:

Nav je sms-update:
    Ik ga duimen dat het droog is!

• 03 Maart 2009 - 05:34

Martine:

na je SMS update: ik zit hier heel hard te duimen voor je dat het droog is en blijft ! :)

• 03 Maart 2009 - 06:15

Marieke:

Ehh, ik hoop niet in een kano. Dat worden dan BADtochten in plaats van Boottochten. (sorry, het is nog vroeg ;)

• 03 Maart 2009 - 10:36

Jeroen:

Hey Marieke,

Zo te lezen, heb je ondanks de regen een goede vakantie. Ik lees namelijk veel over BEESTEN ;). Bedankt nog voor je kaartje. Geheel in stijl moet ik zeggen. Tot snel

• 03 Maart 2009 - 10:45

San:

ik zal mn best doen met duimen!! Lekker genieten en geweldig hoor je verhalen!! Erg benieuwd naar ALLE foto's straks.
    enne heb je nog mee gezongen met de karaoke?

• 04 Maart 2009 - 09:17

Femmy:

Marieke,

Het klinkt toch allemaal erg mooi hoor! Ondanks de regen dan. Hopelijk wordt het beter weer.
    Maar de foto's zijn mooi.
    Vakantie ze!

• 05 Maart 2009 - 13:47

Dieter:

Hoi Marieke,
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Ga je ook nog golfsurfen? Costa Rica is famous for it. Veel plezier nog en zie je snel in Rotterdam!

Marieke

21 februari Vertrek Amsterdam / aankomst San José Amsterdam - Madrid IB3215 08:15 - 10:30 Madrid - San José IB6313 12:05 - 16:15 22 februari San José - Monteverde 23 februari Monteverde 24 februari Monteverde - Rincón de la Vieja 25 februari Rincón de la Vieja 26 februari Rincón de la Vieja - La Fortuna de San Carlos 27 februari La Fortuna de San Carlos 28 februari La Fortuna de San Carlos - Sarapiqui 1 maart Sarapiqui 2 maart Sarapiqui - Tortuguero 3 maart Tortuguero Nationaal Park 4 maart Tortuguero Nationaal Park - Savegre Lodge 5 maart Savegre Lodge 6 maart Savegre Lodge - Puerto Jimenez 7 maart Puerto Jimenez - Corcovado Nationaal Park 8 maart Corcovado Nationaal Park 9 maart Corcovado Nationaal Park - Drake Bay 10 maart Drake Bay 11 maart Drake Bay - Manuel Antonio 12 maart Manuel Antonio 13 maart Manuel Antonio - San José 14 maart Vertrek San José San José - Madrid IB6314 17:55 - 11:10 15 maart Aankomst Amsterdam Madrid - Amsterdam IB3246 12:25 - 14:55

Actief sinds 10 Dec. 2008